Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- آیین تجلیل از پیرغلامان و پیشکسوتان تعزیه خوانی شهر تهران روز یکشنبه 28 آذر در فرهنگسرانی خاوران برگزار می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۳۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد

به مناسبت فرا رسیدن آغاز عملیات بیت المقدس با حضور امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، مسئولان و کارکنان تیپ و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه ۲ شیراز آیین تجلیل از جانبازان دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی ضمن گرامیداشت سالروز آغاز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حضور جانبازان پر افتخار تیپ ۵۵ هوابرد در مراسم مذکور افزود: همه جانبازان در طول انجام خدمت و حضور در جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشتی قدم در راه فی سبیل الله گذاشتند و بدون توقعی خالصانه و با تمام وجود در جنگ تحمیلی ایثارگری کردند؛ لذا مقاومت، پایمردی وصبر ایثارگران و جانبازان و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت ستودنی است.

او گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «ایثارگری یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود» بنابراین جانبازان همیشه از حق خود و خانواده شان گذشته اند و برکاتش را ما امروز در پیشرفت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم و تیپ ۵۵ هوابرد به خود می‌بالد که ۱۲۷۰۰ جانباز والا مقام را به این مملکت تقدیم کرده است.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، خاطرات خود را از حضور در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بیان کردند و در پایان با اهداء لوح و هدیه از سال‌ها صبر و استقامت آنها تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق