Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان حسابی دستپاچه بود. با کلی این پا و آن پا کردن روی صندلی نشست و گفت: «سه سال قبل برای کمک به خروج دختر جوانی از کشور به....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۳۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!

از این پس شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب نرم‌افزار کاربردی "نوماند" برای فروش زباله‌‌های قابل بازیافت خود به شهرداری اقدام کنند! در این نرم‌افزار موبایلی، یک بازه زمانی برای کاربر مشخص می‌شود که در چه زمانی و چه محلی پسماند از آن‌ها تحویل گرفته شود - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کسب درآمد هنگفت از "زباله‌های پایتخت" سال‌هاست که از سوی "مافیای زباله" وجود داشته است و مافیای این بخش طی این سال‌ درآمد سنگینی را کسب کرده‌اند.

اگر چه طی سال‌های گذشته نیز تلاش‌های از سوی مدیریت شهری تهران برای مبارزه با مافیای زباله‌گردی صورت گرفت اما در این بین مافیا همیشه موفق‌تر بودند!

حالا در سومین سال از مدیریت شهری دوره ششم طرحی با عنوان "نوماند" در پایتخت به اجرا درآمده است؛ طرحی که برای مقابله با مافیای زباله درنظر گرفته شده است.

نرم‌افزار "نوماند" به‌منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده‌ است؛ این اپلیکیشن روی گوشی‌های موبایلی با سیستم عامل اندروید نصب می‌شود و شهروندان به کمک آن می‌توانند درخواست بدهند که شهرداری زباله‌های قابل بازیافت آن‌ها را تحویل بگیرد!

در این سیستم، یک بازه زمانی برای کاربر مشخص می‌شود که در چه زمانی و چه محلی پسماند از آن‌ها تحویل گرفته خواهد شد؛ پس از آن در ازای تحویل زباله ارزشمند، حساب شهروند در سامانه «شهرزاد» شارژ می‌شود و می‌تواند برای تهیه بلیت اتوبوس، مترو و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از آن استفاده کند.

بنابر برنامه‌ریزی شهرداری تهران، قرار است «نوماند» روش تحویل پسماند را راحت کند تا دیگر شهروندان نیاز به حضور در غرفه‌های دریافت زباله‌های بازیافت را نداشته‌باشند اما زمانی این اپلیکیشن موفق عمل می‌کند که مشوق‌های لازم برای ترغیب شهروندان برای تفکیک زباله و تحویل آن به شهرداری وجود داشته باشد.

طرح نوماند، مزیت‌های بسیاری را برای شهر و شهروندان دارد؛ طرحی که اگر موفق اجرا شود برای همیشه می‌توان مافیای زباله را نابود کرد اما برای اجرای این طرح نیاز به همراهی شهروندان است البته در این بخش نیز شهرداری تهران به‌ویژه  مدیریت پسماند شهرداری تهران نطارت ویژه بر اجرای طرح داشته باشد.

برهمین اساس شهروندان تهرانی می‌توانند سوپراپلیکیشن شهرزاد را نصب و با مراجعه به اپلیکیشن نوماند درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک، ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

در این طرح شهروندان می‌توانند زمان و موقعیت جغرافیایی را ثبت کنند و عوامل جمع‌آوری پسماند در همان زمان مراجعه و زباله‌های تفکیک‌شده را تحویل می‌گیرند؛ پس از وزن دقیق میزان پسماند خشک دریافتی و فاکتور نهایی را مشخص می‌کند و سپس کیف پول شهروندی آن‌ها شارژ می‌شود!

شهروندان علاقه‌مند به حفظ محیط‌زیست با مراجعه به نرم‌افزار کاربردی نوماند و ثبت درخواست برای تحویل پسماندهای خشک علاوه بر تلاش برای کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی و جلوگیری از پدیده مضموم زباله‌گردی می‌توانند از مبلغی که بلافاصله در کیف پول شهروندی‌شان واریز می‌شود برای خرید از میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه شهروند و خرید کارت بلیت مترو استفاده کنند.

برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی

هم‌اکنون این اپلیکیشن در دسترس شهروندان قرار گرفته است و در قالب این نرم‌افزار، می‌توانند پسماند خشک خود را به‌صورت هوشمند به عوامل اجرایی جمع‌آوری پسماندهای خشک تحویل دهند.

شهروندان می‌توانند در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، مطابق با فعالیت‌های روزمره‌شان با مراجعه به اپلیکیشن نوماند ساعت مراجعه ناوگان جمع‌آوری را تعیین و با کمترین اتلاف وقت علاوه بر شارژ کیف پول شهروندی گامی بلند در حفظ محیط‌زیست شهر خود بردارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، با مراجعه به سوپر اپلیکیشن شهرزاد به آدرس https://shahrzad-app.ir و ورود به اپلیکیشن نوماند و ایجاد حساب کاربری می توانند درخواست های خود را ثبت ودر ازای تحویل پسماند خشک با شارژ کیف پول شهروندی علاوه برخرید از شهروند ، میادین تره بار و طرح ترافیک این مبلغ را درامور خیریه و خداپسندانه نیز هزینه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم