Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:46:13 GMT

دشمنان سعی می‌کنند جوانان را از دین جدا کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۷۰

قم - تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جوانان و نوجوانان با تهاجمات شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی روبرو هستند، گفت: دشمنان سعی می‌کنند تا جوانان را از دین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۴۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شهر قم طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم «کیا رستمی» جوان خوش‌آتیه و مستعد کشتی کردستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان تمرینات خود را زیر نظر «حمید باوفا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

«رستمی» به دنبال درخشش و کسب عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا در مسابقات بین‌المللی جام شاهد که فروردین ماه امسال به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را دریافت کرد.

این کشتی گیر شایسته کردستانی با تداوم حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران در تلاش است برای تصاحب دوبنده پر افتخار تیم ملی جوانان برای مسابقات جوانان جهان نظر کادر فنی را جلب کرده و در معتبرترین میدان رده سنی جوانان برای کسب افتخار حضور پیدا کند.

کد خبر 6099923

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است