Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان پهلوان با شوت تماشایی راه دور در دقیقه 65 ذوب‌آهن را از پرسپولیس پیش انداخت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۴۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این نبرد تاکتیکی و میان جدولی تلاش خواهند کرد.

تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم با دو سرمربی تاکتیک محوری که در این مسابقه دارند با برنامه‌هایی خاص به دنبال کسب امتیاز و پیروزی در این مسابقه هستند و تلاش‌ می‌کنند تا با کسب امتیاز در این مسابقه رتبه خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشند.

ذوب‌آهن در طول فصل در بازی‌های خانگی عملکرد خوبی نداشتند و تحت فشار روانی که از این موضوع بر آنها وارد می‌شود در این مسابقه کار سختی خواهند داشت و با توجه به اینکه روزهای سختی را پشت سر‌ می‌گذارند در این مسابقه به دنبال کسب پیروزی خانگی و فرار از بحران هستند.

شاگردان مجتبی حسینی در پنج هفته اخیر تنها یک برد به‌دست آوردند و در این مسابقه به دنبال این خواهند بود که با پیروزی در این مسابقه به روند امتیازگیری بازگردند، آنها در دو هفته قبل مقابل تراکتور مساوی کردند و برابر استقلال شکست خوردند.

این مسابقه با توجه به انگیزه‌های دو تیم و تاکتیک‌های خاصی که سرمربیان دو تیم در نظر گرفتند به نظر می‌رسد که یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

تاریخ و مکان برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته: 24 
استادیوم فولادشهر
داور: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه، علی مصلح، امید لطیفی، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، احسان قهاری.
سرمربی: مجتبی حسینی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق