Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرادید»
2024-05-02@22:52:32 GMT

محل اختفای البغدادی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۸۵۰۴۲۹

یکی از فرماندهان نیروهای ویژه ارتش عراق اعلام کرد که رهبر داعش در شهرک البعاج در غرب موصل پنهان شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت faradeed.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرادید» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۵۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند

پس از برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، ژابی آلونسو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی لورکوزن در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما خیلی جنگیدیم؛ عملکردی عالی به همراه نظم، قدرت، سرعت زیاد داشتیم. برای ما همه اینها معنی زیادی دارد، اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم. مزد بازی خوب خود را گرفتیم. این بازی در‌ این جو سنگین در زمین تیم با تجربه ای چون رم، یک گام رو به جلو در روند تکامل و بلوغ تیم بود.

ما فرصت داشتیم گل سوم را بزنیم، از همان دقیقه اول تهاجمی بازی کردیم؛ تاکتیک ما دفاع فشرده و ضدحملات سریع بود. در کل از موقعیت هایی که داشتیم بهترین استفاده را نکردیم. با این حال ما راضی هستیم.

ما هنوز در مورد رم نگرانی های زیادی داریم. آنها می توانند  هفته آینده کامبک بزنند. برای جشن گرفتن زود است. من خوشحالم و امیدوارم بتوانم هفته آینده در کنار هواداران جشن بگیرم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها