Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر نونهالان کشور با صعود متین بابل به هشت تیم پایانی به اتمام رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۵۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می آید عده ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی ها آب خوش از گلوی شان پایین رود اما وقتی صدر را از دست می دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی های آینده همانند امشب می تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته های پایانی تیم را تنها نگذارند.

کد خبر 6082806

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان