Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال منچستر یونایتد در جدال خارج از خانه برابر وست برومویچ پیروز شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۶۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

یونایتد می‌توانست در آخرین لحظات بازی به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی بزرگ شاگردان اریک تن هاخ بود: یک عامل خودی در نقش مدافع حریف!

یونایتد با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانست 56 امتیازی شود و فاصله با تاتنهام رده پنجمی را کمتر کند. شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی لیگ برتر به دنبال سهمیه اروپایی هستند و ایستادن در رتبه ششم به آن‌ها کمکی نمی‌کند.

از همین رو بعد از اینکه یونایتد در دقیقه 87 گل تساوی را از روی ضربه پنالتی دریافت کرد، حملات زیادی روی دروازه حریف شکل داد تا با استفاده از جو ورزشگاه اولدترافورد نتیجه بازی را تغییر دهد.

بهترین فرصت برای یونایتد در لحظات پایانی بازی شکل گرفت. داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرده بود که در آخرین ثانیه‌های این زمان یک فرصت عالی شکل گرفت. ارسال مدافع برنلی در میادین میدان پس از برخورد با پای برونو فرناندز به میسون مونت رسید و فرصت یک ضدحمله عالی برای یونایتد شکل گرفت.

مونت از برتری عددی تیم میزبان استفاده کرد و توپ را پس از چند قدم به سمت زمین حریف به آماد دیالو پاس داد. دیالو توپ را روی پای چپ برد و سعی داشت زاویه خوبی برای شوت زدن به سمت دروازه پیدا کند. در همین حین بازیکنان یونایتد تلاش داشتند به او اضافه شوند.

در مدت زمان کوتاهی که دیالو سعی می‌کرد فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ را پیدا کند مونت در نزدیکی او حضور داشت و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه پرقدرت تیمش‌ را به گل دوم رسانده و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این لحظه از بازی باشد، با بدشانسی شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز بود تا توپ بلوکه شود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت سعی کرد با پریدن مانع از عبور این ضربه نشود اما کاملا مقابل آن قرار گرفت و هم تیمی‌اش را ناامید کرد.

در میان ناامیدی دیالو و ناراحتی فرناندز از این اتفاق، توپ بلوکه شده به مونت رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه‌بان به راحتی آن را در آغوش گرفت. داور هم پس از اینکه توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!