Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:43:31 GMT

حجت الاسلام خاضع مسئول ستاد نماز جمعه یاسوج شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۸۹۸۴۴۷

امام جمعه یاسوج در حکمی مسئول ستاد اقامه نماز این شهر را برای مدت سه سال منصوب نمود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۹۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اسرائیل درسی تنبیهی و تاریخی برای این رژیم بود

امام جمعه شهر یاسوج حمله ایران اسلامی را موفقیت‌آمیز دانست و گفت: این حمله تنبیه خوبی برای رژیم غاصب اسرائیل بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل را به ملت‌های آزادی خواه جهان و همچنین مردم ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد، بعد از ۷۵ سال جنایت و غصب و کشتار برای اولین بار یک حمله کمرشکن به خاک اسرائیل انجام شد.

وی افزود: حمله موشکی و پهپادی و ترکیبی ایران بی‌نظیر بود از جهت عملیات پهپادی تاکنون چنین عملیاتی در جهان صورت نگرفته بود.

خطیب جمعه یاسوج به عمق جنایت‌های اسرائیل اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر شهید شده‌اند ۸۰ هزار نفر مجروح میلیون‌ها نفر آواره و دیگر زیر ساختی برای غزه باقی نمانده است و در صورتی که ایران اسلامی به اسرائیل حمله نمی‌کرد آنها به خاک ما هم حمله می‌کردند، هرچند که حمله به کنسولگری هم به معنای حمله به خاک ایران است.

وی با بیان اینکه دو هفته جنگ روانی ایجاد کردیم و سپس اسرائیل را مورد هدف قرار دادیم، تصریح کرد: همه استکبار جهانی هم به میدان آمدند اما نتوانستند جلوی موشک‌ها و پهپادهای ما را بگیرند حدود پنج تا شش ساعت آسمان آنها در تسخیر ملت ایران بود در همان لحظات اول نتانیاهو فرار کرد که مورد هدف قرار نگیرد، مثل فرزندش که در جای دیگری آب خنک می‌خورد اما به رغم همه تلاش‌های آنها موشک‌های ما به هدف خورد و عملیات ما موفقیت‌آمیز بود.

حسینی با بیان اینکه هدف ما کشتار مردم نبود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما ادب کردن رژیم صهیونیستی بود تا قدرت ایران را بفهمد و از همین جا بر پاسداران انقلاب درود می‌فرستیم و بر دستان آنها بوسه می‌زنیم که عزت و قدرت ما را به دنیا نشان دادند از همین جا به روح شهید حسن تهرانی مقدم درود می‌فرستیم این عملیات درس تنبیهی و تاریخی به رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه موشک‌های ما موشک‌های قدیمی بود و هنوز آنها برنوهای ما را ندیده‌اند و آنچه شلیک کردیم به مانند تفنگ‌های سرپر ما بود، گفت: به شخصیت سردار حاجی‌زاده هم سلام می‌فرستیم که اعلام کرد موشک‌های پیشرفته ما هنوز به میدان نیامده است این درس ادبی برای همه جنایتکاران شد.

امان جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه آنها چند پهپاد کوچک فرستادند و هیچ کاری هم نتوانستند بکنند، افزود: آنها برای آبروی از دست رفته خودشان هیچ کاری نتوانستند بکنند این کارها فایده‌ای ندارد، آنها نفس‌های آخر را می‌کشند.

کد خبر 745998

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل درسی تنبیهی و تاریخی برای این رژیم بود
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • آغاز راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ