Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نفر مهندس عمران آقا جهت کار در آزمایشگاه ژئوتکنیک و بتن حقوق + بیمه 32245305.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۹۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار بعدازظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: شبیه سازی پروژه‌های گردشگری یک آسیب جدی برای صنعت گردشگری استان است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان در اجرای طرح‌های گردشگری خاطرنشان کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب در واقع ریل گذاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: سه مولفه علم، فرهنگ و اقتصاد از ضروری‌ترین نیاز جامعه است و با توجه مردم پایه بودن نظام باید اقتصاد نیز مردم پایه باشد.

باوقار بیان کرد: شبیه سازی پروژه‌های گردشگری یک آسیب جدی برای صنعت گردشگری استان است و استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان در اجرای طرح‌های گردشگری مورد تأکید است.

وی خواستار برگزاری همایش فرصت ها و قابلیت‌های بومی منطقه شد و گفت: استفاده از فناوری های دانش بنیان از ضروریات توسعه، عمران و آبادانی در کشور است.

امام جمعه مشگین شهر به زبان قدرتمند هنر در رساندن پیام، آگاهسازی جامعه و بیان رویدادهای مختلف مذهبی اشاره و تصریح کرد: بازسازی و اجرای واقعه غدیر توسط هنرمندان مشگین شهری همزمان با عید غدیر خم انجام می‌گیرد.

در پایان جلسه با پیشنهاد و تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر بزرگراه در حال احداث مشگین شهر- اهر به نام سردار شهید «حمزه سلیم زاده» و بزرگراه اردبیل - گرمی حد فاصل سه راهی صحرا تا شهر رضی به نام سردار شهید «همرنگ» نامگذاری شد.

کد خبر 6095172

دیگر خبرها

  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند