Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار میدان میوه و تره بار اصفهان در آستانه شب یلدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۰۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان

تین نیوز

با توجه به اهمیت گردشگری و پیک سفر در ایام نوروز در شهر اصفهان، همچنین تشدید ترافیک در مقاصد گردشگری، کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اقدام به راه اندازی خطوط اتوبوس گردشگری کرده است و نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان به کار گرفته شد.

به گزارش تین نیوز، هر سال در ایام نوروز تعداد زیادی گردشگر وارد شهر اصفهان می شوند، از این رو ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از ماه ها قبل جلساتی را برای برنامه ریزی و ارائه هرچه بهتر خدمات برای مسافران و گردشگران نوروزی برگزار و فعالیت خود را پربارتر از سال گذشته آغاز کرد.

یکی از کمیته های این ستاد، کمیته حمل ونقل و ترافیک است که با توجه به افزایش حجم ترافیک در ایام نوروز برای کنترل آن از ظرفیت های موجود بهره گرفته است، یکی از این ظرفیت ها که علاوه بر کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر و نقاط پرتردد گردشگری در کاهش مصرف بنزین مسافران نیز مؤثر است، استفاده از خطوط اتوبوس گردشگری است.

اتوبوس های گردشگری از سال گذشته هم زمان با هفته صنایع دستی فعالیت خود را آغاز کردند و در طول سال نیز جمعه ها فعال بودند، از ابتدای سال جاری در راستای ارتقای ارائه خدمات به مسافران نوروزی این خطوط تقویت و به تعداد آن اضافه شد.

۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان فعال است

حمید آقایی، مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان درباره اتوبس گردشگری اصفهان گفت: اتوبوس های گردشگری از روز بیست ونهم اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دو خط اتوبوس گردشگری فعال است، تصریح می کند: خطوط ۱۰۰ و ۱۰۱ در سطح شهر و نقاط گردشگری فعال هستند.

مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۱ اتوبوس های گردشگری اظهار می کند: این اتوبوس از باغ فدک با فاصله زمانی یک ساعت یک بار به سمت میدان امام حسین (ع) و برعکس حرکت می کند.

آقایی ادامه می دهد: خط ۱۰۱ به صورت مبدا-مقصدی است و در طول مسیر توقف ندارد، به این دلیل که در دروازه دولت اماکن تاریخی و ایستگاه مترو متمرکز است، از این رو در راستای دسترسی آسان، مسافران به صورت مستقیم به این مکان منتقل می شوند، دو دستگاه اتوبوس در این خط فعال است که یکی از آن ها اتوبوس برقی است، در واقع اولین اتوبوس برقی به کارگیری شده در اصفهان در خط گردشگری است.

مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری خاطرنشان می کند: در این خط دو اتوبوس فعال است که از خیابان باب الرحمه حرکت خود را آغاز می کند، این دو اتوبوس به صورت ساعت گرد و پادساعت گرد با مبدا یکسان حرکت می کنند.

آقایی ادامه می دهد: ایستگاه نخست، ابتدای خیابان باب الرحمه روبه روی مسجد است، سپس ابتدای خیابان شمس آبادی مقابل هنرستان برای سی وسه پل - سه راه نظر برای دسترسی به جلفا - میدان سهروردی برای پارک ناژوان ، کوه صفه، ترمینال صفه، دروازه شیراز، تخت فولاد، ضلع جنوبی پل خواجو، میدان بزرگمهر برای باغ گل ها - میدان احمدآباد - زیرگذر میدان امام علی (ع) و سپس از خیابان عبدالرزاق و چهارباغ به سمت باب الرحمه برمی گردد، اتوبوس بعدی این مسیر را از آخر به اول طی می کند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰ نفر از این طریق جابه جا شده اند، تصریح می کند: بیشترین استقبال از خط ۱۰۱ که از باغ فدک عبور می کند، صورت گرفته است، البته خط ۱۰۰ در طول سال روزهای جمعه نیز فعال است، اما خط ۱۰۱ تنها ویژه ایام نوروز است.

استفاده بیش از ۴۵۱ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از اتوبوس های گردشگری

داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار می کند: اتوبوسرانی اصفهان به منظور سرویس دهی به مسافران نوروزی در سال جاری اقدام به برقراری دو خط اتوبوس گردشگری با شش دستگاه اتوبوس کرده است که یک دستگاه اتوبوس برقی است.

وی می افزاید: خط ۱۰۱ اتوبوسرانی این کلان شهر از مبدا باغ فدک (محل اسکان مسافران نوروزی) به مقصد میدان امام حسین (ع) با دو دستگاه اتوبوس و سرفاصله زمانی یک ساعت آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید می کند: خط ۱۰۰ اتوبوسرانی این کلان شهر از مبدا میدان امام حسین (ع) به مقاصد پارک ناژوان، پارک کوهستانی صفه، تخت فولاد، پل خواجو، باغ گل ها و میدان امام علی (ع) به صورت گردشی با چهار دستگاه اتوبوس با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

بحیرایی می گوید: از ابتدای سال جاری تا ششم فروردین حدود ۴۵۱ نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات این خطوط استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه این دو خط اتوبوس گردشگری در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حال خدمت رسانی است، ادامه می دهد: خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری این کلان شهر از تیر سال گذشته دایر شد و روزهای جمعه هر هفته نیز فعال بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان می کند: با توجه به ایام تعطیلات نوروز در هفته نخست سال جاری، روزانه به طور متوسط حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس مشغول سرویس دهی به شهروندان بوده است.

به گزارش ایمنا، با توجه به اهمیت گردشگری و دستاوردهای آن برای شهرهایی همچون اصفهان نیاز است تا مسئولان این امر اقدامات بیشتری را در راستای بهبود ارائه انجام دهند.

تغییر در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان

معاون برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی این کلان شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس دهی مطلوب تر به شهروندان انجام می شود.

بهنام جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان از شهرک امیریه و هتل پل بوده است که از امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اتوبوس های این خط از انتهای خیابان سپهر به میدان نهم دی انتقال پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به این مصوبه، مسافران خیابان آزادی برای عزیمت به هتل پل باید از ایستگاه میدان گل ها استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس