Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@10:38:24 GMT

بزرگترین شاسی بلند مرسدس بنز در ایران+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۹۰۷۳۷۱

بزرگترین شاسی بلند مرسدس بنز در ایران+تصویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۰۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیشب گامی بلند برای دفع اسراییل از جغرافیای اسلام است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با تبریک و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، این دستاورد بزرگ در عملیات وعده صادق را گامی بلند برای عملیات نهایی دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای جهان اسلام دانست.

در این بیانیه آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که با اراده مجاهدان مومن و رزمندگان سلحشور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی درس عبرت‌آموز و ضربات سنگین و تحقیرکننده‌ای به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پیکر غاصبان فلسطین وارد آمد و این حقیقت بیش از هر زمان دیگری آشکارتر شد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

این بیانیه، حمله غرورانگیز موشکی و پهبادی با رمز «یا رسول الله (ص)» و اصابت دقیق آن به مناطق مورد نظر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را نشانه پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم جعلی اسرائیل و سامانه‌های پدافندی آمریکا و بیش از 10 کشور در منطقه توصیف و می‌افزاید: بی‌شک از این پس رژیم اشغالگر در کابوس و هراسی پیوسته و گریز ناپذیر بسر خواهد برد و به هرگونه ماجراجویی احمقانه اش از داخل ایران پاسخ کوبنده و پشیمان‌کننده داده خواهد شد و برای او هیچ حاشیه‌ای از امنیت و حیات باقی نخواهد ماند.

ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد

در پایان این بیانیه با تعظیم به مقام شامخ شهیدان ایران اسلامی به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر شهید زاهدی و شهدای اخیر جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و تحسین حماسه غرورانگیز پاسداران حریم عزت، استقلال و شوکت ایران اسلامی در این رخدادتاریخی معنادار و شگفت‌آور تاکید شده است: ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی از وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره پشتیبان مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم ومقتدر فلسطین، غزه، یمن و... خواهد بود و الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است که دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جهان اسلام در آینده‌ای نزدیک و غیر قابل تصور را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید
  • (ویدئو) جلوپنجره مرسدس در گذر زمان
  • جلوپنجره مرسدس در گذر زمان (فیلم)
  • عملیات دیشب گامی بلند برای دفع اسراییل از جغرافیای اسلام است
  • پوستر/ دست بلند ایران
  • چنان سیلی به اسرائیل می‌زنیم که بلند نشود
  • شوماخر: مرسدس دچار یک آشفتگی کامل است!