Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اسنادی بسیار در کتب ارزشمند تاریخی بیانگر محوریت مذهبی و دینی در نهضت میرزا کوچک جنگلی است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل

منابع خبری غروب یکشنبه از ورود رئیس سیا (سازمان جاسوسی آمریکا) به «دوحه» پایتخت قطر خبر دادند.

«باراک راوید» خبرنگار وبگاه آمریکایی «اکسیوس» در شبکه ایکس نوشت: «یک منبع آگاه گفت که ویلیام برنز، رئیس سیا روز یکشنبه برای دیدار با "محمد بن عبدالرحمن آل ثانی"، نخست وزیر قطر برای گفتگو در مورد تلاش‌ها برای دستیابی به معامله بابت اسرا غزه وارد دوحه شد.»

پیشتر خبرگزاری «رویترز» در این باره نوشت، ویلیام برنز، رئیس سیا برای برگزاری نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه خبر داد که دور کنونی مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی که در قاهره برگزار شد، به پایان رسیده است.

حماس به اشاره به اینکه هیأت اعزامی به قاهره، برای مشورت‌های بیشتر، امشب مصر را ترک خواهد کرد، خبر داد: هیأت ما، به برادران میانجی مصری و قطری، پاسخ جنبش را تسلیم کرده و رایزنی‌های عمیق و جدی انجام داده است.

حماس در عین حال تأکید کرد که برای حصول توافقی مصمم است که مطالبات ملت فلسطین را مرتفع کند، به صورت کامل به تجاوز اسرائیل پایان دهد و به تبادل اسرا، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی غزه و خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور