Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت بهار: در صورت حضور ته‌وز در لیگ چین و در تیم شانگهای بالاترین دستمزد دنیای فوتبال به مهاجم آرژانتینی خواهد رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۲۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور

براساس گزارش اداره کل ثبت احوال استان یزد و گزارش‌های پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور، نرخ خام ولادت استان یزد در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۴.۷ در هزار نفر ثبت شده که بالاتر از میانگین کل کشور یعنی ۱۲.۶ بوده و استان یزد را در جایگاه ششم کشوری قرار داده است.

استان سیستان و بلوچستان با نرخ خام ولادت ۲۷.۶ در هزار نفر جمعیت بیشترین و استان گیلان با نرخ خام ۷.۵ در هزار نفر، کمترین نرخ خام ولادت را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری

در سال ۱۴۰۲ در این استان، میانگین سن پدران در اولین فرزندآوری ۳۱ سال و میانگین سن مادران ۲۶.۳ سال ثبت شده و این در حالیست که مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را در کل کشور برابر ۳۲.۱ سال برای پدران و ۲۷.۳ سال برای مادران اعلام کرده است.

همچنین در بین استان‌ها، بالاترین میانگین سن پدران و مادران در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران و کمترین آن استان سیستان و بلوچستان بوده است.

ثبت ۲۷۴ رویداد چندقلوزدائی در استان

معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان یزد اعلام کرد : در سال گذشته از مجموع ۱۷ هزار و ۳۵۳ مورد ثبت رویداد شیرین ولادت، ۲۷۴ ولادت به صورت چندقلوزائی بوده که ۲۶۶ تولد دوقلوزائی و ۸ رویداد نیز سه قلوزائی بوده است.

به گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، در سال گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است که تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دو قلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهارقلو و تعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان در سال گذشته به ترتیب رکورددار چندقلوزائی بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!