Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: داره کل راه و شهرسازی و سازمان بسیج سازندگی استان به منظور زدودن چهره فقر از....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۴۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود

خبرگزاری فارس خواهان اجرای محرومیت تعلیقی دروازه‌بان استقلال به دلیل تمسخر حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از صحبت‌های شب گذشته حسینی، کاپیتان استقلال، که گفته بود «جریمه ۳۰۰ میلیونی را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار زن»، چند گزارش در رسانه‌های داخلی منتشر شده و در میان آنها، فارس خواستار اجرای محرومیت تعلیقی حسینی به اتهام «گردن‌کشی در برابر قانون» شده است.

فارس که ارگان رسانه‌ای سپاه پاسداران است، در یکی از این گزارش‌ها نوشته: «وقتی جرایم درنظر گرفته برای بازیکنان بازدارنده نیست، شأنیت مراجعی مانند کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال براحتی زیر سوال می رود و به نوعی به سخره گرفته می شود. در این باره در هیچ کجای فوتبال دنیا شاهد نیستیم که جریمه در نظر گرفته برای بازیکنان بازدارنده نباشد و بازیکنان پس از آن گردنکشی کنند.»

این رسانه در ادامه خواهان اجرایی‌شدن محرومیت تعلیقی دروازه‌بان استقلال شده و نوشته است: «در عرف انضباطی فوتبال وقتی بازیکنی اولین خلاف انضباطی را بعد از محرومیت تعلیقی انجام بدهد به صورت خودکار محرومیتش اجرایی می‌شود، بنابراین حسینی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می شود زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.»

 

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود
  • ۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود