Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@22:55:30 GMT

اسکوات تک پا با نشستن روی جعبه

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۹۵۱۸۹۳

اسکوات تک پا با نشستن روی جعبه -----------------------------------------------------------------------------....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی به شمار می آید. اغلب افرادی که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی های داخل بازار به شمار می روند. در ادامه شما را بیشتر با چاپ لیبل و موارد مورد استفاده آن قرار می دهیم . برای سفارش چاپ انواع لیبل می توانید به صفحه چاپ لیبل در سایت چاپ آپامه مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید. 

چگونه بوسیله چاپ لیبل می توان برندسازی کرد ؟ 

چه کسی در دنیای امروز محصولی را می ‌خرد که هیچ برچسبی روی آن نباشد؟ آیا این باعث اعتماد می شود؟ آیا به شما می گوید که داخل آن چیست؟ به احتمال زیاد! و حتی کمتر احتمال دارد که مردم آن محصول ناشناخته را بخرند. حقایق روانشناختی زیادی در مورد برند، رنگ و اشکال وجود دارد که پیامی شخصی برای تأثیرگذاری بر فروش به خریدار می ‌رساند.به همین دلیل است که برچسب زدن برند در دنیای مدرن بسیار مهم است، جایی که مشتریان تمایل بیشتری به خرید بر اساس ظاهر بصری برچسب دارند تا محتوای داخل.

در برخی صنایع، لمس و احساس برچسب نیز بخش مهمی از تجربه محصول است، مانند عطر، لوازم آرایشی، کالاهای لوکس و غیره. در حالی که ممکن است انتقال این تجربه از طریق خرید آنلاین چالش برانگیزتر باشد، ظاهر و ساختار یک برچسب همچنان می تواند بر خریدها تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان به دنبال میانبرها و تصمیمات خرید سریع هستند که بر روی بصری برچسب ها تکیه می کنند. سرمایه گذاری روی لیبل گذاری محصولات شما می تواند بر فروش و وفاداری مثبت کلی مشتریان شما تأثیر بگذارد. اگر فکر می کنید در کنار چاپ لیبل به چاپ جعبه نیز نیاز دارید به شما پیشنهاد میکنم مقاله چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم بخوانید.

چرا به بسته بندی و لیبل زدن نیاز دارید؟

در سطح کاملاً کاربردی، بسته بندی و برچسب زدن بسیار مفید است. به جز برخی از اقلام مواد غذایی که می‌ توانیم آن ‌ها را در کیف خودمان برداریم و به خانه ببریم مانند یک دسته موز، حقیقت این است که فکر کردن به محصولاتی که در نوعی بسته ‌بندی و یا برچسب عرضه نمی ‌شوند برای ما سخت است.

در واقع، این احتمال وجود دارد که اگر موز را از یک سوپرمارکت می‌ خرید، به احتمال زیاد به برچسب قیمت نیاز دارند. و شما آن برچسب را پس از وزن کردن موز به آن ها می ‌چسبانید. موز از قبل می ‌تواند برچسبی با آرم تولیدکننده داشته باشد.

بنابراین می‌توان گفت که بسته‌ بندی و برچسب ‌گذاری در همه جا وجود دارد، و اگرچه فکر می ‌کنیم بدون جعبه ‌های شیک می ‌توانیم زندگی کنیم، حقیقت این است که آن ها بیش از آنچه فکر می ‌کنیم، اهمیت دارند.

تصور کنید برای خرید جدیدترین گوشی پول پس انداز کرده اید. بالاخره وقتی به فروشگاه می روید پول می دهید و گوشی را بدون جعبه به شما می دهند. چندان جالب نیست، در واقع، شما فقط یک تجربه مشتری بسیار ناامیدکننده داشته اید.

این مثال را با تجربه جعبه گشایی واقعی که مدتها منتظرش بودید، مقایسه کنید. صرفه جویی در هزینه برای خرید یک تلفن پیشرفته با لحظه جادویی جعبه گشایی آن به اوج خود می رسد. فویل خارجی را پاره می کنی، جعبه دو تکه را باز می کنی و گوشی را از جای مناسبش بیرون می آوری. در داخل جعبه، همه چیز در جای مناسب قرار می گیرد و می نشیند.

همه چیز با شما صحبت می کند، و احتمالاً جعبه را نیز نگه خواهید داشت.

چرا خرید و سفارش هارد باکس در کنار چاپ لیبل ؟

سفارش جعبه هارد باکس اغلب برای بسته بندی کالاهای لوکس و لاکچری مورد کاربرد قرار میگیرد. تولید هارد باکس  مانند چاپ جعبه اغلب در تیراژهای بالا انجام میشود، اما برای کسب و کارهای کوچک نیز، تولید آن در تیراژهای 200 یا 300 عددی قابل انجام است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که کیفیت تولید هاردباکس در تیراژهای بالا، به علت تولید با دستگاه بیشتر است. برای مشاهده نمونه کار و سفارش و مشاوره رایگان می توانید به تولید هارد باکس مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در تماس باشید. در ادامه بیشتر در مورد هاردباکس و مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد. 

تولید هاردباکس چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند ؟ 

در هر کسب و کاری، درک مسائل مالی کسب و کار و صرف هزینه کمتر برای راه اندازی یک کسب و کار جدید حیاتی است. در واقع، این جعبه ها یک گزینه شناخته شده برای راه اندازی یک کسب و کار با بودجه و پول کمتر هستند. ایده آل ترین انتخاب این است که این جعبه ها را با قیمت های عمده فروشی تهیه کنید که تصوری برای کاهش هزینه های تجاری و به ارمغان آوردن مزایای بیشتر برای تجارت خرده فروشی است. اگر می ‌خواهید این کار را ممکن کنید، پس این جعبه‌ ها را به صورت عمده خریداری کنید و با سودمندترین بسته‌ بندی شروع به کسب درآمد کنید. بنابراین فقط درک کنید که چگونه این بسته بندی برای شرکت شما کار می کند و با موفقیت مالی به کسب و کار شما بازگشت خواهد داد. از این رو، جعبه ها نقش مهمی در حفظ کنترل مالی کسب و کار و ایجاد دارایی های بیشتری برای شرکت خود خواهند داشت.

چرا سفارش فوم داخل جعبه برای سفارش جعبه هاردباکس ضروری است ؟

درج های فوم برش قالب، بیشتر برای محافظت در هنگام حمل اقلام استفاده می شود. این درج های فوم، اغلب بلوک مانند هستند و دارای شکل توخالی هستند که دقیقاً با آیتم مربوطه مطابقت دارد. این درج ها یک مورد را در یک جعبه یا هاردباکس نگه می دارند.

با این حال، درج های فوم نیز برای کمک به ارائه یک آیتم در جعبه یا جلوگیری از جابجایی اقلام در کشوهای نمایشگر استفاده می شود. به عنوان مثال، تشک نمایشگر فوم پلی اورتان را می توان به اندازه یک کشوی نمایشگر برش داد و برای نمایش جواهرات گرانبها استفاده کرد.

درج فوم را می توان برای طیف وسیعی از اقلام بزرگ و کوچک به صورت سفارشی ساخت. درج ‌های فوم سفارشی، معمولاً برای جعبه ‌های مقوایی که اقلام شکننده را ذخیره و حمل می ‌کنند ساخته می‌ شوند. اینها می توانند اندازه صنعتی یا شخصی تر باشند، مثلاً برای داخل جعبه جواهرات شخصی.

تولید و برش فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

چاپ لیبل یا چاپ جعبه؛ کدام بهتر است ؟ 

یکی از کاربردهای چاپ لیبل استفاده از آنها در چاپ جعبه است. چاپ جعبه یکی از بهترین بسته بندی های حال حاضر بازار است. 

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات، چاپ جعبه ایندربرد، چاپ جعبه لمینتی، چاپ جعبه اسباب بازی، چاپ جعبه لوازم یدکی خودرو، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید. 

خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟ 

چاپ جعبه های مقوایی اختصاصی مزایای زیادی را برای مشاغل مختلف به ارمغان می آورند. جعبه های مقوایی اختصاصی، از بهبود برندسازی و محافظت از محصولات تا افزایش رضایت و وفاداری مشتری، می توانند به شما کمک کنند، تأثیر ماندگاری بر روی ماهیت محصولات و خدمات خود بگذارند و در عین حال وفاداری مشتری را افزایش دهند.

اگر شما بدنبال مجموعه ای متعهد هستید که سابقه طولانی در زمینه چاپ و بسته بندی داشته باشد و مشاوره رایگان در زمینه های چاپ لیبل، چاپ کارتن، چاپ جعبه، چاپ ساک دستی، خرید جعبه هارد باکس و .. .به شما بدهد، ما مجموعه چاپ آپامه https://apame.biz/ را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود