Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با تصویب 10 مصوبه برای رشد صنعتی و معدنی و رفع مشکلات مسکن به پایان رسید ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۶۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با جانشین پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی افزود: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

استاندار سمنان اظهار کرد: استان سمنان دارای واحدهای تولیدی مواد غذایی و همچنین واحدهای صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب سازوکارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می‌سازد.

وی ادامه داد: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

هاشمی گفت: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات پدافندی اندیشیده شده، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

استاندار سمنان در ادامه اظهار کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه‌ساز کردن اقدام کنند.

وی افزود: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان و همچنین تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

کد خبر 749311

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند