Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:18:38 GMT

سنت وقف، آرزوی جاودانه شدن انسان را محقق می کند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۹۸۱۹۴۳

فاروج- ایرنا- امام جمعه تیتکانلو گفت: سنت وقف، آرزوی جاودانه شدن انسان را با ماندگار کردمن نام ویاد واقف محقق می کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۸۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز: هنوز اهداف جنگ غزه محقق نشده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جریان سخنرانی در پارلمان این رژیم (کنست) اذعان کرد که هنوز موفق نشده‌اند به اهداف ادعایی خود در غزه دست پیدا کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز عملیات زمینی در غزه مدعی شده بود که قصد دارد حماس را نابود کند و پس از آن، اسرای صهیونیستی در بند نیروهای مقاومت را هم آزاد کند که پس از شکست، مجبور به خروج بخش اعظم نیروهای خود شد.

گانتز با اذعان با این که ارتش ما با چالش‌های عملیاتی دشواری در غزه روبروست»، در عین حال مدعی شد: در حال اعمال فشارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی بیشتری هستیم تا تحقق اهداف جنگ را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل قصد دارد دولت جدیدی را در غزه جایگزین حماس کند، گفت: این اقدام، از جمله مأموریتهای سرنوشت‌ساز است که به سود اهداف جنگ یعنی بازگرداندن گروگانها و کاهش توانمندی‌های دولتی و نظامی حماس خواهد بود.

گانتز با اشاره به اینکه ائتلاف منطقه‌ای به رهبری آمریکا باید بخشی از نقشه ما برای تغییر راهبردی در خاورمیانه و بخشی از روزِ بعد پایان جنگ در نوار غزه باشد، درباره «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم هم تصریح کرد: وزرایی که به امنیت خدشه وارد می‌کنند، نباید در هیأت دولت جایی داشته باشند.

وی با اذعان به اختلافات داخلی در این رژیم، این اختلافات را به ضرر منافع سیاسی و امنیتی صهیونیستها دانست و درباره حزب الله هم گفت: منطقه شمال، صحنه عملیاتهایی است که با چالشهای بزرگتری روبرو خواهد بود.

این سیاستمدار صهیونیست به صهیونیستهایی که در نتیجه حملات نیروهای مقاومت از منازل خود فراری شده‌اند، وعده داد که شما را تا پیش از آغاز سال تحصیلی، به خانه‌هایتان بازخواهیم گرداند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • بنی گانتز: هنوز اهداف جنگ غزه محقق نشده است
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • تفال به حافظ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خط عذار یار که بگرفت ماه از او..