Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه 9 دی یکی از رخدادهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب است و اهمیت آن به....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۹۹۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در پیام آیت الله صفایی بوشهری آمده است: این عملیات پاسخی محکم به حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی به سفارتخانه ایران در سوریه است که منجر به شهادت جمعی از مستشاران عزیز ایران در آن کشور شد و متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهاد‌های بین‌المللی مسئول، با سکوت خود ازآن اقدام که آشکارا نقض قوانین دیپلماتیک است همراهی نمودند، بنابراین تنها راه تنبیه و انتقام، عملیات موشکی و پهپادی موفق و کارآمد گردید.

این عملیات هشداری است آشکارا و روشن به آن رژیم جنایتکار که سال‌هاست جنایت و خیانت می‌کند و جهان استکبار نیز از آن حمایت می‌نماید که اگر بخواهد به جنایات ضد بشری خود بر ضد ایران ادامه دهد برخورد بسیار سنگین‌تری در انتظار او خواهد بود.

 این عملیات موجب امید و شادمانی مظلومان دنیا به ویژه مردم مسلمان محور مقاومت و فلسطین گردید و مردم شجاع ایران با شادمانی و حمایت از این عملیات نشان دادند همچنان مقتدر و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و موانع حقوق خویش و مظلومان هستند.

 بدین وسیله صمیمانه از سپاه انقلاب اسلامی که مایه افتخار و عزت و اقتدار ایران می‌باشد و تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین مردم انقلابی به جهت اجرای عملیات و حمایت از آن تشکر و قدردانی می‌نمایم و آمادگی مردم ولایتمدار و دارالحماسه استان بوشهر با آن تاریخ باشکوه در مبارزات ضد استعماری و حضور حماسی در ۸ سال دفاع مقدس جهت دفاع همه جانبه از کشور عزیزمان تحت فرماندهی رهبرعظیم الشأن انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) اعلام می‌دارم.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی