Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمونه سوالات کارشناسى ارشد رشته آسيب شناسي ورزشي و حرکات اصلاحي - حرکات اصلاحي - نمونه سوال امتحاني نيمسال دوم 93-92.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۰۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در جریان بازدید حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی افضلی، نماینده شورای نظارت بر حوزه‌های علمیه کشور افغانستان از پژوهشگاه و دیدار با رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی پژوهشگاه و شورای نظارت آن کشور در زمینه مشارکت پژوهشگاه در تأمین محتوای آموزشی مدارس و حوزه‌های علمیه کشور افغانستان منعقد و به امضا رسید.

تأمین محتوای علمی و آموزشی مورد نیاز طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور افغانستان با هدف تربیت متخصصان در رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی، زن و خانواده با رویکرد اسلامی از مهمترین اهداف این همکاری علمی درنظر گرفته شده است.

در اولین مرحله از همکاری‌های فی مابین، ۱۶ عنوان از آثار پژوهشگاه به عنوان متن درسی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان در رشته‌های یادشده شامل: روان‌شناسی اجتماعی، روان‌شناسی و تبلیغات، بهداشت روانی، روان‌شناسی در قرآن، روان‌شناسی زن و مرد، اصول و ضوابط اخلاقی مشاوره با رویکرد اسلامی، تربیت و سلامت جنسی، تربیت فرزند، تربیت دینی، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت، تربیت اخلاقی، خانواده در اسلام، زن در قرآن، تاریخ اجتماعی شیعیان، مهارت‌های زناشویی با نگرش به منابع اسلامی، سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی، انتخاب و به نماینده آن کشور تحویل شدند.

گفتنی است این همکاری‌ها با افزایش انتقال آثار و منابع پژوهشگاه در رشته‌های مورد نظر به آن کشور و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی حضوری تداوم خواهد یافت.

حجه الاسلام والمسلمین محمدباقر سعیدی روشن رییس پژوهشگاه در این دیدار، علاقه طلاب و دانشجویان کشور افغانستان به معارف اهل البیت (علیهم السلام) را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری منشأ خیر و برکت برای طرفین باشد و به تربیت نیروهای متخصص در رشته‌های علوم انسانی اسلامی و انتشار دانش و معارف شیعی در آن کشور منجر شود.

حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی افضلی ابراز نیز امیدواری کرد شورای نظارت بتواند زمینه ارائه منابع و آثار تولید شده در پژوهشگاه با رویکرد میان رشته‌ای در رشته‌های علوم انسانی و اسلامی را به دانشگاه‌های کشور افغانستان مهیا کند.

کد خبر 6084508

دیگر خبرها

  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان
  • همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود
  • آغاز به کار ۲۶ ایستگاه تندرستی همزمان با هفته سلامت
  • همایش آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب