Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: روز گذشته زنگنه دستور کاهش تعرفه را صادر کرد و از این تاریخ به بعد نرخ گاز این مناطق با فرمول جدید محاسبه می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۴۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در زمینه تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه است، گفت: قبلاً در استان هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وجود داشت اما در سه سال گذشته این تعداد تقریبا به ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان که با حضور وزیر راه برگزار شد، با بیان اینکه حمل و نقل عمومی ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: میزان تلفات درون و برون شهری سالانه‌ی هزار نفری در شأن استان نیست، ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد. در آزادراه پیامبر اعظم در سال گذشته ۹۷ فوتی اتفاق افتاده است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با افت رام قطارهای استان نیز رو به رو هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود و از وزیر محترم خواهشمندیم نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستورات لازم را صادر کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه دستور جهادی از طرف وزیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر در دستور کار قرار گرفت و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز بازدید شد و دستورات لازم صادر شد و قرار است یک باند آن تا تیرماه آزاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد