Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه اندازی فرستنده دیجیتال در روستای چاهداشی نهبندان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۵۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور

میثم عابدی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع نوآوری نور در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج اظهار داشت: با توجه به دنیا در حال حرکت به سمت مهارت‌های دیجیتال است لذا این مهارت‌ها باید در کشور نیز پیاده‌سازی شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در همین راستا و با هدف ترویج فرهنگ‌سازی در این حوزه، نیاز است دانش آموزان، معلمان توانمندی خاصی را فرا گیرند.

وی با اشاره به اینکه براساس هدف‌گذاری در سال جاری آموزش ۳۰۰ هزار نفر در کشور در حوزه مهارت‌های دیجیتالی است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان کردستان، سهیمه مشخص شده برای این استان ۱۰ هزار نفر است.

عابدی یادآور شد: این تعداد شامل دانش‌آموزان مقطع متوسطه و معلمان ویژه ابتدایی خواهند بود که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش بتوان نقاط هدف طرح را مشخص و تیم‌های آموزشی را به استان ارتباط دهیم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۵۰ هزار نفر این آموزش‌ها را در ۱۰ استان کشور فرا گرفتند و مقرر است هدف‌گذاری امسال در ۲۰ استان دیگر تحقق یابد.

در حال حاضر ۳۲ شرکت دانش‌بنیان در مجتمع نوآوری نور پیام نور سنندج در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان