Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@18:56:02 GMT

◄ گلایه حمل‌ونقلی‌ها از قوانین مالیاتی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۰۵۶۶۳۶

◄ گلایه حمل‌ونقلی‌ها از قوانین مالیاتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند

قانونگذاران حزب دموکرات آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور گفتند که آن‌ها معتقدند شواهد کافی وجود دارد که ثابت کند اسرائیل با محدود کردن جریان کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه، قوانین امریکا را نقض کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از العربی الجدید، در این نامه که توسط ۸۶ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان امضا شده، آمده است: محدودیت‌های اسرائیل در ورود کمک‌ها «تردید‌هایی را ایجاد می‌کند» و تاکید تل‌آویو در تن دادن به قوانین آمریکایی را تکذیب می‌کند؛ قوانینی که ذینفعان تسلیحات ارسالی آمریکا را ملزم به احترام به قوانین بشردوستانه جهانی و اجازه به ورود کمک‌های آمریکا می‌کند.

در شرایطی که هشدار‌هایی درباره نقض حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها از سوی برخی مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا مطرح می‌شود، دولت بایدن همچنان از این رژیم حمایت تسلیحاتی و مالی می‌کند و تل‌آویو هم برای حمله زمینی به جنوبی‌ترین نقطه غزه – رفح – که میزبان بزرگ‌ترین گروه از آوارگان فلسطینی است، آماده می‌شود.

عملکرد نظامی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر از بابت به شهادت رساندن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی در غزه که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، تحت نظارت فزاینده‌ای قرار گرفته است همچنین بمباران و تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، سیستم مراقبت‌های بهداشتی این منطقه تحت محاصره را به گونه‌ای نابود کرده است که گروه‌های امدادی و نهاد‌های بین‌المللی به طور فزاینده‌ای آن را «سیستماتیک» می‌نامند.

نظرات مشترک از سوی چهار اداره شامل «دموکراسی حقوق بشر و کار»، «جمعیت، پناهندگان و مهاجرت»، «عدالت کیفری جهانی» و «امور سازمان‌های بین‌المللی»، «نگرانی جدی در مورد عدم رعایت» قوانین بین‌المللی بشردوستانه در جریان حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ایجاد کرده است.

در ارزیابی این چهار نهاد آمده است که تضمین‌های رژیم صهیونیستی «نه معتبر و نه قابل اعتماد» است. این ارزیابی به هشت نمونه از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی اشاره کرده که به گفته مقامات، «سوالات جدی» را در مورد نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه ایجاد می‌کند.

این موارد شامل حمله مکرر به اماکن حفاظت‌شده و زیرساخت‌های غیرنظامی است؛ «سطوح بالای آسیب غیرنظامی به نفع امور نظامی، آن هم به شکلی ناشایست و غیراخلاقی، اقدام اندک برای بررسی تخلفات یا محاکمه کسانی که مسئول صدمات قابل توجه به غیرنظامیان و کشتن نیرو‌های امدادی و خبرنگاران به میزان بی‌سابقه‌ای هستند.»

ارزیابی این چهار دفتر همچنین به ۱۱ مورد از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی اشاره کرده که مقامات گفتند «خودسرانه کمک‌های بشردوستانه را محدود می‌کند»، از جمله رد کردن کل کامیون‌های حامل کمک به دلیل یافتن یک مورد کالا با «کاربرد دوگانه»، محدودیت‌های «ساختگی» در بازرسی‌ها و همچنین حملات مکرر به اماکن و سایت‌های بشردوستانه که نباید مورد حمله قرار بگیرند.

بایدن می‌تواند در هر زمانی انتقال تسلیحات آمریکا را به حالت تعلیق درآورد یا شرایطی را برای آن قائل شود. با این وجود، او تاکنون در برابر درخواست‌های گروه‌های حقوقی، دموکرات‌های چپ‌گرا و گروه‌های آمریکایی عرب برای انجام این کار مقاومت کرده است.

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آفت کلی نگری به قوانین تجاری
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!