Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-30@08:07:19 GMT

خوب شدن سر درد با کمپرسور یخ

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۶۳

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سردرد را می توان جزو یکی از دردهای بدن دانست که باری فرد غیر قابل تحمل است اما این درد دارای درمان های ساده ای هم است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۵۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال، دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک، رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فصل دوم 2 قسمت 12 دوازدهم، دانلود قسمت جدید شب های مافیا زودیاک فصل 2 با حجم نیمه رایگان درادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال، دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در این سریال زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال شب های مافیا زودیاک فصل ۲:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال ( قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) در رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی، سعید فتحی روشن، بهار قاسمی، مریم مومن، مهدی مهدی پور، امیرحسین هاشمی، به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2 قسمت 12 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲

*************************

"دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک"

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۱ یازدهم فینال (قسمت 11 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) سریال شب های مافیا گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده محمدرضا رضائیان

گرداننده محمد بحرانی

تماشای فیلم از دیرباز جزو تفریحات سالم و مهیج خانواده‌ها بوده‌است. با توجه به توسعه اینترنت و ابزارهای دیجیتال، شما می‌توانید با دانلود فیلم، انتخاب وسیع‌تری در گذران تفریحات خود داشته‌باشید. سایت topfilme یک انتخاب ایده‌آل برای دانلود و تماشای انواع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، فیلم‌های خارجی و انیمیشن‌های زیرنویس شده و دوبله فارسی مخصوص خانواده و کودکان و هزاران فیلم با ژانرها و موضوعات مختلف است. فیلم‌هایی که معرفی شد تنها تعدادی از فیلم‌های مورد انتظار 2024 هستند. شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی و خارجی 2024 را در سایت فیلم کده دنبال کرده و فیلم‌های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت دانلود و تماشا کنید.

کد خبر 748590

دیگر خبرها