Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز را مصرف ماری‌جوانا، گل و حشیش توسط نوجوانان و جوانان دانست و از دستگاه‌های انتظامی، قضایی و فرهنگی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۶۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی