Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:27:43 GMT

سرپرست شهرداری انزلی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۰۶۹۰۳۱

انزلی - ایرنا - اعضاء شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اکثریت آراء ، موسی فکور را به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۶۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی نظری امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این کالاهای اساسی شامل غلات (سویا، ذرت، جو، گندم و کنجاله) بود که ذرت بیشترین میزان رشد را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود دو میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را در این حوزه تجربه کردیم.

نظری با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

وی در مورد فعالیت‌های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقاء توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش برون سپاری به شرکت ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

نظری با اشاره به کاهش زمان سرویس دهی به کشتی ها در بندرانزلی، عنوان کرد: Service Time در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۱۹ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد