Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به احتمال جدایی‌اش از این باشگاه تاکید کرد که قانون در این باره نظری دارد و او نیز تابع قانون و تصمیم مراجع ذی‌صلاح خواهد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی