Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بذرپاش در مراسم گرامیداشت 9 دی در رامسر گفت: ماهیت 9 دی تصمیم درست، به لحظه و انقلابی مردم در جهت حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه بود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۰۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو