Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین سرخپوشان پایتخت امروز ساعت 11:15 با حضور 17 بازیکن در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۲۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی توانست به سختی ۳ امتیاز بازی حساس مقابل نساجی را از حریف شمالی خود بگیرد که سروش رفیعی هافبک باتجربه سرخ‌ها در نیمه دوم با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و تیم اوسمار را ده نفره کرد.

خدا سروش رفیعی را خیلی دوست داشت، چون اگر اورونوف آن تک موقعیت نیمه دوم را گل نمی‌کرد، هواداران پرسپولیس به او حمله‌ور می‌شدند که تو قهرمانی را از ما گرفتی!

سروش رفیعی حالا باید قدردان اورونوف و سایر بازیکنان هم‌تیمی‌اش باشد که تیم را از زمین سفت قائمشهر و با چیزی نزدیک به یک نیمه ده نفره بودن برنده از زمین بیرون آوردند کما اینکه رفیعی بعد از بازی با انتشار متنی از همه عذرخواهی کرد.

با این وجود عجیب است که در تیم بزرگ پرسپولیس بزرگتر‌های تیم حالا در نقش دست‌انداز‌های بزرگ و نگران‌کننده در مسیر قهرمانی و کورسی که را رقیب دیرینه بسته‌اند عمل می‌کنند. در شرایطی که از باتجربه‌های پرسپولیس انتظار می‌رود در موقعیت‌های اینچنینی راهنمای جوان‌ها باشند و شرایط تیم را مدیریت کنند، اما خودشان علیه تیم کار می‌کنند.

هفته قبل امید عالیشاه با آن حرکت مبتدیانه و گلاویز شدن با عثمان دابو اخراج شد و تیمی که در موقعیت برتر بود را در موضع ضعف قرار داد. این هفته سروش رفیعی در شرایطی که می‌دانست کارت زرد دارد در آن منطقه از زمین با خطای بی‌مورد روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا تیمش را در شرایط سختی قرار دهد.

رفیعی در چند بازی اخیر هم خوش‌شانس بود که داوران خطا‌های مکرر او را ندیدند وگرنه این اخراج قبل‌تر سراغش آمده بود. با این وجود حتی اگر این اتفاقات جزئی از ذات فوتبال باشد و بعضاً گریزی از آن نیست، اما از بازیکنان باتجربه‌تر انتظار می‌رود در این شرایط حساس الگوی جوان‌ها باشند و حداقل علیه هدف تیم خود حرکتی انجام ندهند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!