Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی - ایرنا - امام جمعه بندرانزلی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تنها با حرف زدن محقق نمی شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۲۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه، اعضای این انجمن مشکلات، موانع و عواملی که زمان و هزینه ساخت مسکن در  استان به ویژه شهر گرگان را افزایش می دهد، طرح و خواستار ورود دستگاه قضایی استان برای رفع این موانع شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مواردی که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع شعار سال دنبال خواهیم کرد جهش تولید در بخش مسکن است و به زودی نشستی با همین محور با حضور مسئولان در حوزه مسکن، نظام مهندسی و راه و شهرسازی برگزار می شود  و الزامات قانونی را پیگیری می کنیم.
حیدر  آسیابی در ادامه سخنان خود درباره زمانبَر بودن رسیدگی به دعاوی حقوقی در حوزه مسکن هم گفت:  برای کاهش زمان رسیدگی ها و جلوگیری از قضایی شدن دعاوی این حوزه ، تاکید ما بر فراگیر شدن استفاده از داور در قراردادهای حوزه ساخت و ساز مسکن است تا افراد در صورت بروز مشکل، اختلافات خود را با داوری، حل و فصل کنند .
مرتضوی، رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان هم در این دیدار  با قدردانی از تلاش های دادگستری برای رونق اقتصادی استان گفت: طولانی شدن فرایندهای صدور پروانه ساخت، محدودیت پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی در حوزه مسکن و اعتماد نکردن به پیمانکاران بومی از جمله مشکلات حوزه مسکن در استان است و امیدواریم با حمایت های دستگاه قضا، این مشکلات رفع شود.

دیگر خبرها

  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • روند مثبت تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد
  • ۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد
  • تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد روند مثبتی دارد
  • صدور ۵۴ مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت