Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پیمانه موضوعاتی همچون، روند معاملات بورس در هفته اول زمستان، مزایا و چالش‌های تبدیل ریال به تومان، آب رفتن ذخایر ارزی کشور، بیشترین رشد سالانه برای نفت، قرارداد ایران....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد