Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-16@13:16:09 GMT

آمار تولید و فروش زیرمجموعه خبهمن

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۳۸۳۰۶

پدال نیوز: شرکت بهمن موتور از شرکتهای تابعه گروه بهمن آمار تولید و فروش ۹ ماهه منتهی به آذرماه خود را منتشر کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام

حسن مسلمی نائینی در خصوص طرح این سازمان برای تولید و فروش پلاسمای خون توضیح داد: طرح پالایش پلاسمای خون که در جهاد دانشگاهی برنامه ریزی شده یک طرح کلان ملی است؛ چراکه هم اکنون حجم بالای پلاسمای خون وارد کشور می شود و هزینه بالایی دارد و ارز زیادی از کشور خارج می کند.

وی با بیان اینکه، جهاد دانشگاهی در حال حاضر از امکانات لازم برای تولید پلاسما برخوردار است، افزود: جهاد دارای دانش فنی تولید پلاسمای خون است و اگر مسئولان و دستگاه های مرتبط حمایت کنند، این طرح به شکل مناسبی در کشور به سرانجام خواهد رسید.

جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه با بیان اینکه، طرح تولید پلاسما به منظور حمایت و تعیین تکلیف بودجه برای معاون اول رییس جمهور ارسال شده است، افزود: معاون اول رئیس جمهور ضمن حمایت از این طرح، برای پرداخت و اختصاص بودجه لازم دستورات لازم را صادر کرده اند.

مسلمی نائینی در عین حال افزود: البته سازمان برنامه بودجه کشور هنوز بودجه مشخصی برای این طرح تعیین نکرده و این خود نیازمند پیگیری جدی است. اگر بتوانیم پلاسمای خون را در داخل کشور تولید کنیم، کار بزرگی را در کشور انجام داده ایم.

وی همچنین درخصوص نقش راهبردی تولید پلاسمای خون در کشور بیان کرد: با اجرای این طرح از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام در کشور جلوگیری خواهد شد.

مسلمی افزود: همچنین ممکن است پلاسمای خون وارداتی دارای مشکلاتی اعم از مشکلات بهداشتی و به طور کلی غیرایمن باشد و این امنیت سلامت جامعه را به مخاطره خواهد انداخت؛ بنابراین اگر این ماده در داخل کشور تولید شود، علاوه بر جلوگیری از خروج مقدار زیادی ارز از کشور، امنیت بهداشتی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • قیمت کالا‌های صنعتی در انتظار تورم پیشران بهمن
  • آمار‌ها نشان دهنده پویایی و حرکت رو به جلو اقتصاد استان است