Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:04:32 GMT

کتابخانه شهرک بعثت فردیس به‌زودی کلنگ زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۵۷

فردیس - مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان البرز با تأکید بر اینکه کتابخانه شهرک بعثت شهرستان فردیس به‌زودی کلنگ زنی می‌شود، گفت: اعتبار این پروژه هفت میلیارد ریال است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران

اورژانس هوایی نفت همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به‌زودی در فرودگاه گچساران مستقر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به ارتقای ارائه خدمات درمانی و حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم گچساران و همجوار در شرایط اورژانسی با تأکید بر استقرار اورژانس هوایی در گچساران از راه‌اندازی اورژانس هوایی بام نفت ایران خبر داد.

وی افزود: پراکندگی حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان جنوبی کشور سبب شده است در صورت بروز اتفاق، سوانح و حوادث دسترسی مصدومان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی با توجه به بُعد مسافت در کمترین زمان امکان‌پذیر نباشد و این از مهم‌ترین مشکلات خدمات‌رسانی به‌شمار می‌رفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدمت در شأن مردم منطقه را وظیفه خود می‌دانیم و با پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی بیمارستان نفت نیز وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

کمالی تصریح کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در تلاش هستیم پروازها روزانه باشد زیرا اعتقاد راسخ داریم برای سرمایه‌گذاری در منطقه باید زیرساخت‌های آن تأمین شود که صنعت نفت در این زمینه همسو با مسئولیت‌ اجتماعی اقدام‌های سازنده‌ای در حال اجرا دارد.

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • کلنگ زنی ۳ باب مدرسه در باشت
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • حق و باطل با یکدیگر جمع نمی شوند/هدف بعثت انبیای الهی
  • توسعه گردشگری بوستان ۵۳ هکتاری بعثت