Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-16@23:11:43 GMT

استخدام شرکت سازه گستر مدحت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۴۸۳۱۸

شرکت سازه گستر مدحت طراح و تولیدکننده قالب های فلزی بتن واقع در کرج، شهرک صنعتی صفادشت یک نفر مدیر ... نوشته استخدام شرکت سازه گستر مدحت اولین بار در «ای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۷۷ نفر در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و مربی امور تربیتی در استان در سال جاری جذب آموزش و پرورش می‌شوند. - اخبار استانها -

افشین امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به استخدام فرهنگیان در سال جاری، اظهار داشت: در سال جاری با برگزاری آزمون‌ها، مجموعا 777 نفر جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی ادامه داد: از این مجموع، 208 نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی، 241 نفر دبیر و 328 نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی امور تربیتی و سبک زندگی در استان جذب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز 6 کانون ارزیابی در استان، بیان کرد: برای برگزاری ارزیابی تکمیلی که همان مصاحبه تخصصی با پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی است، برنامه‌ریزی شده است.

امیریان با اشاره به مراحل جذب، عنوان کرد: پس از برگزاری آزمون؛ فرآیند استخدام شامل مرحله بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای ارزیابان استان، خاطرنشان کرد: آزمون آموزگاری 18 اسفندماه سال گذشته برگزار شد و آزمون دبیری در 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • استخدام پلیس زن در افغانستان