Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان تبریزی خواست با رعایت مواردی، در کاهش آلودگی هوای شهر نقش داشته باشند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۵۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار کیسه پارچه‌ای آماده توزیع در نانوایی‌های شهرستان بروجرد است، گفت: هفته زمین پاک از سوم اردیبهشت به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های مختلفی گرامی داشته می‌شود که شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین» تعیین شده است.

اصغر بلکی وند افزود: انتخاب این شعار فرصتی برای ترویج سبک زندگی پایدار و کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: با توجه به خطرات استفاده از کیسه‌های نایلونی برای سلامت شهروندان و محیط زیست، اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با همکاری سازمان مدیریت پسماند، شورای اسلامی شهر بروجرد، صنایع مهم شهرستان نظیر نساجی، اقدام به آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با نایلونی در نانوایی‌های سطح شهر کرده است.

وی اضافه کرد: در این طرح با تمهیدات پیش‌بینی شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته و به تدریج پلاستیک حذف خواهد شد.

بلکی وند در خصوص برنامه‌های مختلف هفته زمین پاک در بروجرد ادامه داد: نواختن زنگ زمین پاک با حضور مسئولان در مدرسه شهید علی نقی نکوئی، مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک به همراه انجام پاکسازی زباله‌ها در مجموعه باغ فدک به همراه تجلیل از فعالان زیست محیطی و رهاسازی پرندگان تیمار و درمان شده توسط خانه محیط زیست تیمار و رهاسازی حیات وحش از جمله برنامه‌های محیط زیست بروجرد همزمان با هفته زمین پاک است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد یادآور شد: استقرار ایستگاه سلامت در باغ فدک به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت، آغاز و اعلام رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه در نانوایی ها، تجلیل از آثار برتر دانش آموزان و اهدای جوایز و تشدید بازدید‌های نظارتی از صنایع آلاینده به خصوص صنایع آلاینده خاک از دیگر برنامه‌ها در هفته زمین پاک در بروجرد است.

دیگر خبرها

  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان