Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات در آخرین پست خود در اینستاگرام از پیگیری های انجام شده در خصوص فیلترینگ بازی کلش آف کلنز نوشت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)