Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@15:29:11 GMT

راهی برای کاهش حجم فایل‌های ویدئویی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۳۴

اگر فایل ویدئویی دارید اما به دلیل حجم بالا امکان ارسال آن به افرادی که می‌خواهید را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Video Compressor کمک بگیرید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۶۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد

تین نیوز

سومین ناو هواپیما بر چین که با آخرین فنّاوری ساخته شده و در ژوئن ۲۰۲۲ میلادی رونمایی شده بود روز چهارشنبه اول ماه می به منظور تست و آزمایش به آب انداخته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: این ناو هواپیما‎بر Fujian با آخرین تجهیزات و فنّاوری جدید توسط متخصصان چینی طراحی و ساخته شده و پیشرفته تر از دو ناو هواپیما بر قبلی چین است.  

بر اساس این گزارش «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در مراسم به آب اندازی این ناو گفت: تلاش متخصصان دریایی این کشور بر این اساس است که چین به قدرت نظامی برجسته در منطقه تبدیل شود و نیروی دریایی این کشور با ناو های blue-water که قادر به مانور در دوردست های ساحلی چین است، قدرت نظامی خود را برجسته کند.

 وی دربارۀ انتخاب نام این ناو هواپیما بر گفت: قابلیت اطمینان و پایداری سیستم نیروی محرکه الکترونیکی این ناو توسط متخصصان این کشور بی نظیر می باشد و یکی از مهم ترین سخت افزار های نظامی چین به شمار می رود که در حال گسترش است.  

وی با اشاره به اینکه این ناو یک عرشه پرواز مسطح با سیستم پیشرفته پرتاب جت به می باشد، درباره انتخاب نام آن گفت این نام از استانی در چین که در مقابل تایوان به طور دموکراتیک اداره می شود، گرفته شده است.  

این کشتی بزرگ نیروی دریایی چین در کارخانه کشتی سازی جیانگ نان شانگهای ساخته شده و پس از انجام آزمایشات اولیه در روز اول ماه می راهی دریا شد.  

پیش بینی می شود راه اندازی کامل این ناو هواپیما بر و آزمایش دریایی آن تا پایان ۲۰۲۴ میلادی انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!