Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@22:32:05 GMT

رونمایی از کتاب و تمبر «شهید حامد جرفی»

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۹۴۴۱۳

استاندار خوزستان گفت: شهید حامد جرفی نماد شهدای کارمندان استان خوزستان و کشور شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، افزود: شهید مطهری وظیفه مدار بود و هرجا که احساس وظیفه می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

وی ادامه داد: زمانی که مجله‌ای با عنوان زن روز در زمان طاغوت، به دنبال زیرسوال بردن معارف و احکام دین بود، شهید استاد مطهری احساس وظیفه کرد و برای حفظ معارف دین، به انتشار مقالات در پاسخ به انحرافات دینی ایجاد شده پرداخت.

وی اظهار کرد: شهید مطهری کتاب شرح منظومه را به عنوان یک کتاب عمیق و قابل تأمل که تنها اساتید فلسفه و کلام حوزه قادر به تدریس آن هستند، تدریس می‌کرد ولی در جایی که احساس وظیفه کرد کتابی با درک بسیار آسان و روان مانند داستان راستان را به نگارش در آورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) گفت: هرکس خودش را به عنوان امام معرفی می‌کند، قبل از آنکه دیگران را تعلیم دهد، باید خودش را تعلیم کند و فردی استاد واقعی است که مطالبی را که به دانشجو انتقال می‌دهد، خود نیز آنها را پذیرفته و به آنها عمل کند.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: کسی که معلم خودش است، بیش‌تر جای تکریم دارد تا کسی که دیگران را تعلیم می‌دهد.

وی ادامه داد: در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده تا ایشان الگویی برای تمام معلمان و استادان باشد.

کد خبر 6094753

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • استاد مطهری؛ فیلسوف یا متکلم؟!
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد