Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:51:36 GMT

لزوم برگزاری همایش بین‌المللی برای نیمایوشیج

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۱۹۶۵۲۰

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: نیما یک شخصیت فراملی است و بسیاری از کشورها متأثر از شعر نیما هستند، بنابراین شایسته است همایش بین‌المللی نیما برگزار شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۱۹۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اضافه کرد: از امتیازات این کنفرانس نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بوده و از محور‌های این همایش می‌توان به راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر متذکر شد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مددکاری اجتماعی و رفتار‌های غیرقانونی، آسیب‌شناسی و مداخلات اختلالات روانی، پیشگیری و ارتقای سلامت روان و سایر زمینه‌های مرتبط با روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی از دیگر محورهای نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت است.

حیدری تبیین کرد: در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت برنامه‌ریزی برای سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد انجام شده و دوره گذشته این همایش که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، مورد استقبال پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار گرفت و بیش از ۲۲۰ مقاله در محور‌های همایش به دبیرخانه واصل شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت تا ۷ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان همایش بین‌المللی دشمن شناسی اعلام شد
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق