Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم در منطقه ۱۹ خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۰۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسنوند امروز یکشنبه در بازدید سرزده از انبار و پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور مبنی بر اینکه وضعیت همه پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی باید بررسی شود و در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت‌المال و دولت در استان لرستان این موضوع به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: محل نگهداری اندکی از وسایل نقلیه توقیفی مناسب بود، ولی تعداد زیادی از خودروها در فضای باز قرار داشتند که در معرض آسیب بودند و حتماً می‌بایست پارکینگ مذکور مسقف شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان هدف از این بازدید را اطلاع دقیق و مستقیم از وضعیت نگهداری خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که به دلیل حمل مواد مخدر، ارتباط با مواد مخدر یا اموال مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده‌اند.

حسنوند، عنوان کرد: مأموریت اصلی دستگاه قضائی دراین‌رابطه بررسی شرایط نگهداری وسایل نقلیه، تعیین تکلیف سریع و در چارچوب قانون، نظارت بر روند رسیدگی‌های قضائی است و مسئولیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص نگهداری و فروش این وسایل نقلیه است.

وی بیان داشت: در این بازدید مشخص شد برخی از خودروها مربوط به سال‌های گذشته است، هیچ توجیهی ندارد که یک خودرو چندین سال در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نگهداری شود، به همین منظور دستور بررسی پرونده تعدادی از خودروها صادر شد.

کد خبر 6084451

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها
  • تعیین نقاطی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه یک تهران
  • خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم