Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-30@21:09:53 GMT

استخدام نیرو جهت کافی شاپ فرودگاه در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۲۱۱۸۳۴

به تعدادی خانم جهت کار در غرفه های فرودگاه جهت کافی شاپ در شیراز نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره ... نوشته استخدام نیرو جهت کافی شاپ فرودگاه در شیراز اولین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۱۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رویای حضور در فینال جام ریاست جمهوری امارات برای کلباء و مهدی قایدی تعبیر نشد و ببرها در بازی نیمه‌نهایی مقابل تیم قدرتمند الوصل که به احتمال بسیار فراوان قهرمان ادنوک لیگ نیز خواهد شد، با نتیجه چهار بر یک تن به شکست دادند و از رسیدن به بازی پایانی باز ماندند.

این شکست سنگین در شرایطی رقم خورد که تا دقیقه 76، همه چیز برابر پیش می‌رفت. جایی که سیاکو سیدیبه گل پیروزی الوصل را به ثمر رساند و پس از آن نیز اخراج مستقیم دنیل بسا کمر کلباء را شکست و آنها دو گل دیگر نیز دریافت کردند. با این حال، نکته مهم این بازی، ادامه درخشش خیره کننده مهدی قایدی در ترکیب ببرها بود.

ستاره ایرانی کلباء در دقیقه 69 و به زیبایی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا او در 10 دیدار اخیر تیمش، فقط در یک مسابقه روی گل‌های کلباء اثرگذار نبوده باشد و به روند شگفت‌انگیزی که طی ماه‌های اخیر داشته، ادامه دهد.

کلباء که توانسته بود در مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری و با فرهاد مجیدی تیم دیبا الفجیره را با سه گل شکست دهد، در دور یک چهارم نهایی دست به کار بزرگی زد و با بریس مهدی قایدی، العین را 2 بر یک شکست داد، تیمی که با عبور از سد تیم‌های عربستانی النصر و الهلال، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

مهدی قایدی که پس از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همواره مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب تیمش بوده و روی گل‌های کلباء نقش مستقیم و یا غیرمستقیم ایفا کرده بود، در جدال مقابل الوصل نیز ستاره تیمش بود و علاوه بر اینکه بارها خط دفاعی تیم صدرنشین لیگ امارات را آزار داد، تک گل کلباء را نیز وارد دروازه خالد صیف کرد.

در این مسابقه و در شرایطی که تیم فوتبال الوصل با یک گل پیش بود، قایدی روی حرکت تیمی و پاس تماشایی دنیل بسا، توانست کار را به تساوی بکشاند. پس از آنکه پرتاب یک اوت از سوی بازیکنان کلباء به بسا رسید، او با پشت پا توپ را در اختیار مهدی قایدی قرار داد و این بازیکن نیز به دور از تکل بلند مدافع ملی پوش و مطرح کره‌ای یعنی جونگ سئونگ هیون، توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار یک بر یک شود.

این ششمین گل مهدی قایدی طی ۱۰ دیدار آخر اتحاد کلباء در تمامی رقابت‌ها بود. جایی که ستاره بوشهری پیش از این نیز ۴ مرتبه به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داده بود تا مشخص شود از الان و برای تابستان پیش رو، مشتریان دست به نقد و نام‌داری خواستار جذب این بازیکن خواهند بود.

قایدی که اکنون تحت قرارداد باشگاه شباب الاهلی است، توانسته به خوبی خود را در ترکیب اتحاد کلباء جا بیندازد، به نحوی که در تمامی بازی‌هایی که برای ببرها به میدان رفته، مهره‌ای ثابت و اصلی در ترکیب این تیم بوده است. البته که همچون اکثر دیدارهای این فصل، اشتباهات عجیب در خط دفاعی کلباء سبب شد تا آنها قدر گل ارزشمند قایدی را ندانند و این مسابقه را با حساب ۴ بر یک واگذار کردند تا الوصل به دیدار فینال جام حذفی یا همان جام ریاست جمهوری امارات صعود کند و رویای مدیران کلباء برای فتح این جام به باد برود.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • کافی است انسان باشد!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!