Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروزه مشاهده چندين نمايشگر در داخل کابين خودروها ديگر چندان تعجب برانگيز نيست و ....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۳۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)

عصر ایران- شورولت توربو تیتان 3 نام یک نمونه اولیه از کامیون مفهومی جنرال موتورز بود که در سال 1965 تولید شد. این محصول بواسطه ظاهر متفاوت و تجهیزاتی که همراه داشت به کامیون آینده شهرت یافت. یکی از مهم ترین آینده نگری های توربو تیتان به پیشرانه آن که از نوع توربین گازی بود مربوط می شد.  دو کانال بزرگ هوا که در پروفایل دماغه کامیون توربو تیتان 3 مشاهده می شود، در واقع بخشی از ساختار پیشرانه توربین گازی این شورولت فراتز از زمان خود، هستند. توربین گازی یک موتور درون‌سوز از گونه ماشین‌های دوار است که بر اساس انرژی گازهای ناشی از احتراق کار می‌کند. کاربرد اصلی آن در نیروگاه‌ها است اما موتور بالگردها، موتور هواپیماهای مسافری، موتور هواپیماهای جنگی و موتور بیشتر کشتی‌های توربینی نیز گونه‌هایی از توربین گازی هستند.
خروجی این پیشرانه 280 اسب بخار و گشتاور آن 1186 نیوتن متر بود.   کابین از فلز و فایبرگلس توسعه یافته بود. در بخش فناورانه ها نیز جزئیات زیادی روی کنسول پیش روی راننده در تصاویر مشخص است. یکی از متفاوت ترین قسمت ها به فرمان دو قسمتی جوی استیک مانند آن مربوط می شود که مجموعا چیزی شبیه به کابین هواپیما را در ذهن بیننده  تداعی می کرد.  براساس اطلاعات موجود، نمونه اولیه توربو تیتان 3 در اواخر دهه 60 میلادی نابود شد!       کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین خودروی آمریکا در دهه 60 که تنها 9 دستگاه آن باقی مانده است/ ماشینی که با مشروب هم کار می کرد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این‌قدر دیر متوجه شدند؟
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد
  • خفگی چوپان به همراه ۱۰۰ رأس گوسفند در تریلی
  • فیلم/ خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در کابین تریلی
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت
  • توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)