Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمونه سوالات کارشناسى رشته جغرافيا برنامه ريزي روستايي - نمونه سوال امتحاني نيمسال دوم 95-94.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۶۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا دبیر در دیدار با اعضای هیئت کشتی استان همدان افزود: همدان قطب کشتی کشور و سرشار از استعداد‌های ناب است و توقع ما برنامه‌ریزی مدون و هدفمند برای قهرمان پروری و بازگشت این استان به روز‌های اوج است.

او همچنین گفت: مسیری که هم اکنون همدان در پیش گرفته، راضی کننده است و فدراسیون کشتی هم این آمادگی را دارد که به رشد و پیشرفت بهتر و بیشتر کشتی این استان کمک کند.

سرپرست هیات کشتی استان همدان هم گفت: تعامل و همدلی خانواده بزرگ کشتی همدان در مسیر اعتلای این ورزش و بازگشت به دوران طلایی است.

سردار ولی بهاریان افزود: اعضای هیات کشتی همدان برای تحقق این هدف مهم پرتلاش هستند و برای استعدادیابی، برگزاری منظم مسابقات و اردو‌ها و ارتقا سطح دانش مربیان و داوران برنامه‌ریزی کرده ایم.

او همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی هدفمند در رده‌های سنی پایه، گفت: کشتی همدان با استعداد‌های فراوان روز‌های درخشانی در پیش دارد.

استان همدان حدود پنج هزار کشتی گیر و مربی کشتی دارد که بیشتر در بخش کشتی آزاد فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی