Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-16@15:29:53 GMT

اخبار داغ نقل و انتقالات نیم فصل

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۲۶۷۱۳۷

اخبار داغ نقل و انتقالات نیم فصل -----------------------------------------------------------------------------....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۶۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی در ابتدای نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم، به استقلال پیوست تا یکی از اولین خرید‌های آبی‌ها باشد. بازیکنی که پرسپولیسی بودن خود را اعلام کرده بود، اما درنهایت دست سرنوشت او را به استقلال فرستاد. مهرداد محمدی با وجود درخشش در نیم‌فصل اول، رفته رفته نیمکت نشین شد و حالا دوباره به ترکیب استقلال نکونام بازگشته است.

درخشش در نیم‌فصل اول

مهرداد محمدی در نیم‌فصل اول نقش مهمی در ترکیب استقلال داشت، مهرداد در ترکیب جواد نکونام هم وینگر بازی کرد و هم مهاجم مکمل گوستاوو بلانکو. محمدی موفق شد در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وسوم، آمار چهار گل و دو پاس گل را ثبت کند که به خوبی نشان دهنده تاثیر او در ترکیب استقلال است، البته یکی از ضعف‌های مهرداد، محو شدن در بازی‌های بزرگ است.

مهرداد محمدی در بازی‌های استقلال برابر استقلال خوزستان، هوادار و نساجی موفق شد گل یا پاس گل بدهد و در سایر بازی‌ها، از جریان مسابقه خارج شده بود، اما باز هم نمی‌توان عملکرد او در همان بازی‌های را نادیده گرفت.

نیمکت نشینی و بازگشت به ترکیب

مهرداد محمدی با تصمیم جواد نکونام رفته رفته نیمکت نشین شد و جای خود را به بازیکنان دیگری از جمله ماشاریپوف داد. نیمکت نشینی مهرداد باعث شد تا این بازیکن از فرم ایده‌آل خود فاصله بگیرد و ستاره خاموش استقلال شود.

مهاجم ۳۰ ساله آبی‌ها چند هفته متوالی رنگ ترکیب اصلی استقلال را ندید و حتی در برخی از بازی‌ها حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد، اما جواد نکونام پس از چند هفته تصمیم گرفت از شماره هفت خود در بازی با مس رفسنجان استفاده کند. دیداری که درنهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و مهرداد محمدی هم نقشی روی دو گل استقلال نداشت.

در بازی استقلال برابر آلومینیوم اراک هم بار دیگر مهرداد در ترکیب اصلی به میدان رفت و نتوانست بدرخشد تا به خوبی مشخص شود او فاصله زیادی با فرم ابتدای فصل خود دارد و هواداران استقلال باید برای درخشش دوباره این بازیکن صبر داشته باشند.

منبع: فوتبال۳۶۰

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!