Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکوفارس: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صنعتگران پتروشیمی در آذربایجان باید پلی اتیلن را برای تولید محصولات پلیمری مصرف کنند تا افزون بر ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی با....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۶۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۸۳۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین امسال ۸۳۳ هزار و ۶۹۳ نفر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، فرهنگی، تفریحی، صنایع‌دستی و موزه‌های استان بازدید کرده اند که نشان‌دهنده رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مرتضی صفری خاطر شنان کرد: در این مدت ۸۱ هزار و ۲۰۱ نفر نیز در واحد‌های اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و همچنین مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان، کمپ‌های موقت، مهمان‌سرا‌های ادارات اقامت کردند که آمار اقامت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت و ضریب اشغال تخت واحد‌های اقامتی در سطح استان در ایام نوروز به ۴۵ درصد رسید. 

بر اساس اعلام این مقام مسئول از این تعداد ۴۱ هزار و ۷۵ نفر در واحد‌های اقامتی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و ... و ۴۰ هزار و ۱۲۶ نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان، کمپ‌های موقت، مهمان‌سرا‌های ادارات و ... اقامت داشتند. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی همواره آمار‌های اقامتی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان صعودی می‌شود.

در استان آذربایجان غربی علاوه بر آنکه یک هزار هشتصد اثر تارخی، طبیعی و گردشگری به ثبت ملی رسیده است دارای پنج اثر ثبت جهانی از جمله تخت سلیمان تکاب، قره کلیسا، کلیسای زُرزُر،  آیین مذهبی باداراک در قره کلیسای چالدران و کاروانسرای شاه عباسی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • بازدید حدود ۸۳۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • اقامت بیش از ۸۱ هزار نفر در واحد‌های اقامتی آذربایجان غربی 
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم