Web Analytics Made Easy - Statcounter

حلقه صالحین کارکنان سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۲۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور، مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران، اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اطلاعیه ای صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های  وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج