Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای عراقی در ادامه پیشروی‌های خود موفق شدند وارد اولین منطقه شهرستان «عانه» در استان الانبار شوند. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۰۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر روز یکشنبه کودکی با نام یسنا دیدار به همراه مادر خود به زمین کشاورزی می رود که حوالی ساعت ۱۷ عصر خبر مفقود شدن کودک به نیروهای هلال احمر استان علام می شود.

وی با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی تمامی نیروهای مردمی در کنار تیم های امدادی قرار گرفته و منطقه را برای پیدا کردن کودک چهارساله گشتند، افزود: ۳۸۷ نیرو مردمی، انتظامی و هلال احمر در منطقه مشغول جست و جو هستند.

فرماندار کلاله وسعت محل مفقودی را بین پنج تا هفت هزار هکتار زمین کشاورزی اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه محصولات کشاورزی باعث شده تا کار جست و جو کمی با سختی انجام شود امروز تیم های تخصص به همراه سگ های زنده یاب و بالگرد سبک از استان سمنان وارد منطقه شدند.

وی یادآور شد: تمامی برکه ها و آبگیرهای موجود تخلیه شدند و حتی لانه های حیوانات با بیل تراکتوری تخلیه شد اما تا این لحظه هیچ اثری از این کودک پیدا نشده است.

شیبک با اشاره به اینکه جستجو همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: برای یافتن این کودک چهار ساله مردم شهرهای مراوه تپه، مینودشت و گنبد وارد منطقه شدند و جست و جو همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امشب نیروهای بسیج و سپاه با دوربین های حرارتی وارد منطقه خواهند شد و دوباره جست و جو خواهند کرد که بتوانیم این کودک را سالم پیدا کنیم و به آغوش خانواده برگردانیم.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه در مفقود شدن این کودک امکان هر احتمالی وجود دارد، گفت: در کنار نیروهای تخصصی و مردمی جست و جو نیروهای پلیس و آگاهی هم مشغول بررسی هستند و امیدواریم هرچه زودتر این کودک در سلامت پیدا کنیم و تحویل خانواده دهیم.

کد خبر 6093438

دیگر خبرها

  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی