Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@19:55:29 GMT

لغو مرحله ششم رالی داکار به دلیل باران و گل و لای

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۳۰۵۷۹۸

لغو مرحله ششم رالی داکار به دلیل باران و گل و لای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !

به گزارش همشهری آنلاین، پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستاهای حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان سیل سیستان کد خبر 847425 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان طوفان باران

دیگر خبرها