Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین دانشگاه خیام مشهد با صدور بیانیه‌ای در پی پاکسازی دفتر انجمن اسلامی این دانشگاه از تصاویر جریان فتنه و فتنه گران، بیان کرد: مسئولین این دانشگاه موضع قاطع خود....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۰۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است

ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی بخش چمستان گفت: بخش ۷۴ ساله چمستان با ۹۶ پارچه روستا بزرگترین وسعت و بیشترین جمعیت را نسبت به خیلی از شهرستان های استان دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، شوراها و مسئولین بخش چمستان تبدیل آن به شهرستان شدن است.

بخش چمستان، یکی از شهرهای استان مازندران در شهرستان نور است. جاده‌ای دارد که چمستان را به نور و آمل متصل می‌کند. این شهر با قدمت ۷۰ ساله دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، کتابخانه، عمومی و کانون فرهنگی‌تربیتی است.

بخش چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌ است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، جنگل واز، بقعه تاریخی آقا شاه بالوزاهد در روستای آهودشت و ۳کیلومتری شرق چمستان واقع شده است.

کوه‌هایی چون میرخمند، واز، لاویج، طارم، رودبارک، گزناسرا از جاذبه‌های این بخش به شمار می‌رود.

این بخش دارای منابع بسیار غنی جنگلی، معادن شن و ماسه، معادن ذغال سنگ، وجود شهرک صنعتی، وجود ناحیه صنعتی، پرورش ماهی و غیره است.

مردم بخش چمستان سال‌ها است که با روش‌های مختلف می‌خواهند تا مسئولین کشوری و استانی نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند. 

«قدرت الله نصیری» رییس شورای اسلامی بخش چمستان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بخش ۷۴ ساله چمستان با ۹۶ پارچه روستا بزرگترین وسعت و بیشترین جمعیت را نسبت به خیلی از شهرستان های استان دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، شوراها و مسئولین بخش چمستان تبدیل به شهرستان شدن است که با مطالبه‌گری امام جمعه چمستان از استاندار در خصوص این موضوع همراه بوده است.

وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای که وجود دارد، گفت: اما با خودیاری و همیاری مردم و شوراهای محل محور آمل به چمستان و نور چراغ های روشنایی با اعتبار بیش ۱۰ میلیارد تومان نصب شد.

رییس شورای اسلامی بخش چمستان با بیان اینکه در حوزه جاده‌های ییلاقی اتفاقات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: جاده لاویج به میرخمند یک کیلومتر آسفالت و سه کیلومتر زیر سازی انجام شد.
نصیری ادامه داد: متاسفانه سیلاب‌های اخیری که در بخش چمستان رخ داد خسارت‌های زیادی به ویژه به پل‌های روستایی وارد کرد که با تعامل مردم و شوراها با مسئولین و درایت فرماندار و بخشدار چمستان نسبت به بازگشایی مسیرهای بین مزارع، به صورت کوتاه مدت برای روستاییان فراهم شد و در حال حاضر هم کار روی پل‌های تخریب شده روستاها درحال انجام است.

وی تاکید کرد: متاسفانه روستاهای ییلاقی بالادست جاده مناسبی ندارد و محل تردد بسیاری از مردم خصوصا در فصل تابستان است که حمایت ویژه مسئولین امر در قسمت محرومیت زدایی را می‌طلبد.  

رییس شورای اسلامی بخش چمستان با بیان اینکه در طرح هادی روستاها مشکلات و چالش‌های زیادی وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از روستاها بیش از ۵ یا ۶ سال از مهلت بازنگری آنها گذشته و نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی نسبت به بازنگری طرح هادی با توجه به موقعیت و شرایط توریستی بخش چمستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشف علمی از جنس اشعار «خیام»؛ فسیل انسان در حمّام خانۀ شما! (+عکس)
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • اوهام حشاشین مصری از خیام
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)