Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه العالم»
2024-04-25@08:22:58 GMT

سرمایه‌گذاری چین در حوزه انرژی پاک

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۳۰۷۹۹۳

چینی‌ها با یک سرمایه‌گذاری نجومی، کم‌نظیرترین پروژه اشتغال‌زایی در جهان را کلید می زنند.....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه العالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fa.alalamtv.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه العالم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی

ایران و پاکستان، با صدور بیانیه مشترک، بر لزوم تلاش برای گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی، همچنین اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله تجارت برق، خطوط انتقال نیرو و پروژه خط لوله گازی آی‌پی تأکید کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ایران و پاکستان در پایان سفر سیدابراهیم رئیسی به این کشور، در بیانیه‌ای مشترک، با تأکید بر روابط تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تمدنی دو کشور همسایه و مسلمان، بر تعهد خود برای تحکیم بیشتر این پیوندها، گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی، ‌تسریع در نهایی‌سازی توافق‌نامه تجارت آزاد، ‌تقویت همکاری در بخش‌های اتصال، توسعه زیرساخت‌ها و انرژی، ‌همکاری دو کشور در تمامی سازوکارهای سازمان‌های منطقه‌ای ازجمله اکو و شانگهای، ‌محکومیت جنایات و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه و درنهایت لزوم آتش‌بس فوری و دسترسی بلامانع مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه تأکید کردند.

در یکی از بندهای این بیانه مشترک آمده است: دو طرف بر گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی توافق کردند و بر تعهد خود برای تبدیل مرز مشترک از مرز صلح به مرز شکوفایی از طریق پروژه‌های اقتصادی مشترک توسعه‌محور ازجمله ایجاد بازارچه‌های مرزی مشترک، مناطق آزاد اقتصادی و گشایش مرزهای جدید تأکید کردند.

آن‌ها همچنین اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله تجارت برق، خطوط انتقال نیرو و پروژه خط لوله گاز آی‌پی را مورد تأکید قرار دادند.

دو طرف توافق کردند تجارت دوجانبه خود را طی پنج سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهند.

همچنین، هر دو طرف مشارکت اقتصادی بلندمدت بادوام و الگوی اقتصادی و ارتباطی مشترک منطقه‌ای، به‌ویژه برای توسعه اجتماعی - اقتصادی را در استان سیستان‌وبلوچستان ایران و استان بلوچستان پاکستان ضروری دانستند.

دیگر خبرها

  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان سبب ارتقای روابط دو طرف در حوزه انرژی می‌شود
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد