Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-05-01@23:41:46 GMT

استخدامی منشی‎خانم تسلط ‎کامل به

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۳۱۷۰۴۲

منشی‎خانم تسلط ‎کامل به Officeباحداقل2سال‎سابقه‎کار مرتبط ، جهت شرکت بازرگانی ارسال رزومه به این کارفرما (ویژه کاربران VIP) اطلاعات تماس آگهی ایمیل: Jobv1393@gmail.com اطلاعات تماس آگهی ایمیل: Jo@gmail.com(نمایش کامل) درج....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است

استاندار هرمزگان در پیامی به معلمان استان نوشت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی تنها جبران جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: گرامیداشت روز معلم تکریم دانایی است و پاسداشت پرورش جان‌های روشن دانست.

وی افزود: هرمزگان عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار خود مدیون دانایی، ایمان و قدرت فرزندان خویش است و این هدیه گران‌بها را شما معلمان عزیز با همت والای‌تان به سرزمین مان تقدیم کرده‌اید.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: کلاس درس شما نسل جوان هرمزگان را، وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران را، دانشمندان و مدیران آینده روشن هرمزگان را تربیت می کند. 

وی تصریح کرد: همه‌ی ما غیر از آموخته های‌مان از معلمانمان چیز دیگری نداریم، رفتار ما، علم ما، نگرش و شخصیت ما و هر آنچه داریم از وجود معلمان، ارزش و اعتبار یافته است. 

دوستی گفت: امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقاء امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی، افزایش سرانه‌ی فضاهای آموزشی،ارتقاء کیفیت تحصیلی، راه‌اندازی و تجهیز تخصصی آزمایشگاه‌ها و تأسیس مدارس تخصصی تنها جبران گوشه‌ای از زحمات بیدریغ شماست.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره استادشهید مرتضی مطهری و مبارکباد روز معلم بر همه شما معلمان ایران اسلامی و هرمزگان سربلند گرامی باد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است